Steam Idle Master Nedir ? Nasıl Kullanılır ?


Steam Idle Master artık çalışmıyor. ASF ya da idle daddy gibi programları kullanabilirsiniz.



   Steam Idle Master, bir kart düşürme uygulamasıdır. Normalde oyunların kartlarını düşürmek için yaklaşık kart başına 15 dk gibi bir süre oyunu oynamanız gerekiyor. Bu uygulama ise sizi oyundaymış gibi gösteriyor yani oyunu oynuyormuş gibi oluyor. Bu uygulama sayesinde kütüphanenize bir ara oynarım yeaa diyerek eklediğiniz oyunların kartlarını düşürebilirsiniz. Tek gerekli olan şey Steam'in arkada açık olması. Ben kullandım sağlıklı olarak çalışıyor ve özel bir kurulum istemiyor. Kullanımına geçelim.

Kullanım:
  Verdiğim rar dosyasını masaüstüne çıkartın. Ardından "IdleMaster.exe"yi açın. "steam-idle.exe" değil dikkat edin. Karşınıza şöyle bir ekran çıkacak:
  "Oturum Aç"a tıklayarak açılan pencereden hesabınıza giriş yapın (her ihtimale karşı Steam Mobil Doğrulayıcı kullanmanızı öneriyorum güvenlik için her ne kadar güvenilir olsa da...). Steam uygulaması bilgisayarınızda açık olsun, Oturumunuzu açtıktan sonra "Rozet sayfası okunuyor,lütfen bekleyin..." yazacak.

 Sayfanız  okunduktan sonra rastgele bir oyunun (sırayı ayarlardan değiştirebilirsiniz) koleksiyon kartlarını düşürmeye başlayacaksınız. Oyunların bilgisayarınızda yüklü olmasına gerek yok. Eğer özellikle atlamasını istediğiniz bir oyun varsa "kara liste"ye ekleyebilir ya da sadece bu seferlik geçmesini istiyorsanız ilerleme butonuna basabilirsiniz. Bunları yaptıktan sonra başka bir şey yapmanıza gerek yok. Uygulama o oyunda ne kadar kart düşürme hakkınız varsa o kadar kart düşürdükten sonra diğer oyuna otomatik geçecektir yani sizin bir şey yapmanıza gerek yok. Uygulamanın altında ise kartı "yaklaşık olarak" ne kadar sürede düşüreceğine dair süre bulunmakta. Süre bitince kart envanterinize düşecektir. Kartlar düşünce ister topluluk pazarından kalanları alarak rozet işler ister kartlarınızı pazarda satabilirsiniz.






Rar şifresi: webdekiyazar.blogspot.com.tr


NOT: Kara listeye 730 ve 740 ekleyin her ihtimale karşı...

  Takıldığınız bir kısım olursa yorumlarda sorabilirsiniz, elimden geldiğince yardım ederim...


Yorum Gönder

26 Yorumlar

  1. bu program sayesinde 275 kart düşürdüm nerden baksan 30-40 tl kar yaptım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kütüphanemdeki tüm oyunların kartlarını bu uygulama sayesinde düşürdüm.

      Sil
  2. Yararlı bi yazı olmuş yazanın ellerine sağlık ne zamandır böyle bi uygulama arıyodum

    YanıtlaSil
  3. vac yemessek iyidir program için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir VAC riski bulunmuyor uygulamanın. Zaten bu uygulamadan hiçkimse ban yememiş.

      Sil
  4. cok ıyı program elıne saglık

    YanıtlaSil
  5. kardesim programi aciyorum giris yapiyorum ama steam is not running yaziyor sebeb ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arka planda steamin kendi uygulamasi acik olmali

      Sil
    2. acik iste amma ole yaziyo

      Sil
    3. önce steami açmayı sonra uygulamayı açmayı dene

      Sil
  6. Girdim calıstı oturma ctım steamıda kabubl ettı ama sonra rozet sayfası acılamadı _num_ saniye sonr ayeniden deneyiniz flaand yor beklıyorum beklıyoeum acılmıyor sorunu nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kart düşürme hakkının olduğuna emin misin ? Bir de önce steami aç daha sonra programı açmayı dene.

      Sil
    2. alperen arslan ben şimdi bi oyun aldım tmm mı bütün kartları düşürdü ama başka oyun acıp kart düşürmeye devam etmiyor neden aceba

      Sil
  7. hesabı giriyorum kısa bir yükleniyo yazısı çıkıyor tekrar gidiyor ??

    YanıtlaSil
  8. hesabı giriyorum kısa bir yükleniyo yazısı çıkıyor tekrar gidiyor ??

    YanıtlaSil
  9. bende kulanıyorum ama bi sorunum var 1 oyundan 3 kart düşürdükten sonra başka oyun açıp kart düşürmedi neden aceba

    YanıtlaSil
  10. Yav ben bu oyunu geç seçeneğine basıyorum başka oyuna geçmiyor o anki oyunu da (reign of kings) bitiriyor. Uygulamayı kapatıp açıyorum ama hep aynı oyundan kart düşürüyor, bunun sebebi nedir? ACİL YARDIM

    YanıtlaSil
  11. abi bende herşeyi yaptıktna sonra sol altta sadece rölanti yazıyor oluyomu bunun sebebi nedir ve oyunlarım ücretsiz kart düşürebilecek oyunlar bu uygulamayı kullanabılırmıyım acaba?

    YanıtlaSil
  12. Bende 12 tane oyun var ancak sadece 3 tanesini rolante ediyor ne yapmam lazim lutfen yardim edin

    YanıtlaSil
  13. Oyunlar oynanıyor gibi gözüküyor oynama saatleri artıyor fakat envanter e baktım 0 kart neden acaba bu kartların düşmesi için steam e bi miktar para harcamış olmak zorunda mıyız yoksa örneğin 5 dolar harcamadan arkadaş ekleyemiyoruz acaba kart düşmesi içinde böyle bir kural mı var ?

    Not: Steam de 26 oyun var tanesi 2 tl lik falan ama hepsini kod ile ekledim steam e hiç para yatırmadım

    YanıtlaSil
  14. Bro benim steamda 3,4 tane oyun var ancan bu uygulamada sadece 1 tane oyunda kart düşürüyor nedendir ?

    YanıtlaSil
  15. Bende rölanti yazıyor acaba nasıl düzeltirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kart düşürme hakkının kalıp kalmadığını kontrol et ya da o oyunu geçebilirsin.

      Sil